ahaha.. ini kisah budak nakal..ahah..hehe...ok. sya mo ksi crita ni.. time sy form4 .. ahaha,..saya ni kira budak mls juga ni.. mls2 juga...ada juga sy bljar tpi sikit jak la..aha..! sy nakal .. nakal juga. tpi nda la smpai ada record disiplin bah. alhamdullilah...time form 4 ! paling sa suka subjek ''SEJARAH''coz bersejarah btl ckgu dia ni.. majoriti kwn2 sa t'tdo dlm kelas.. nda kena kesah lg tu .. ahah! so happy...time exam semua kantoii bah sejarah.. ahaha...aduii... memang lawak la...kan time form4 kami duduk b'kumpulan. aha...semua genk2 sa yg nakal lg tu. ahaha! plg siok... d'sana la t'ciptanya penubuhan kedai kopiii.. cikgu sejarah kami yg bg nama. ahah! asal dia mengajar b'cerita sja kan kami...haha...memang kantoiii la sikitt..ee kadang2 bikin takut juga oo tu ckgu.. ahah..tu cikgu la paling on time.. kalu kelas mula jam7 dia masuk jam6.55....sy suka betul ni ckgu oo.. ahah...dlm pertengahan tahun form4 tu ... kedai kopi kami kena kc bubar ...guru kelas kesygn kami. ubah kedudukan.haha.. but still can crita2 bah. ahahah... aiyooo.. kenangan nda dpt sy ksi lupa oo.. aduhhhhh.....then start nek tingkatan 5.. saaaaaaaaaaana la....! nerd brabis oo... ahah,,,!bila ckgu mengajar concerntrate kunun ni.. besa la bah tu kan..haha,.. :) ..haha...form 5 nda over sy punya nakal... tapi.. kerja kursus! puikkkk... last minit bru siap... ahaha... nasib siap juga .. kalo ndaa... ... nangis oo... fuhh.... hihi... ...hahaha! tapiii... form4 n form5 la plg best zaman perskolahan.. matang sudah gea kan.. nda g mcm budak2. tapi tatap pindik ni.. ee.. ahah.. :) ..... xapala....kc jadi kenangan pahit manis kami. aahha...miss mo p skul ooo.. eeeee... :D hehe.... at last pas spm ni bole la bebas sikit.. hihi . ...
ok lah guys.. tataaauuuupppppppzzzz guys,, sebelum tu.. ni
kenangan time form4. take pic lam kelas. ahah... besalah kan.. budak nakal. bwa fon ari2,.. ngee...hehe.. kalu ada spotcheck. ribut stu sekolah oo..ahah..!! dari form1 sampai la form5... semua b'gegar ketakutan. ahaha..k la....bye..hehe
No comments:
Post a Comment